Kan jeg ændre mit leveringstidspunkt
Ja, for at ændre dit leveringstidspunkt på en igangværende ordre, skal du redigere den og vælge et nyt leveringstidspunkt, når du (gen)bekræfter din ordre. For at redigere din ordre, skal du logge ind på Coop.dk MAD, klikke på "Mit Coop.dk MAD" og "Ordrehistorik". Her kan du se din igangværende ordre. Klik på "Redigér" og "Redigér ordre". Klik på "Gem og betal" for at komme frem til "Ret leveringstidspunkt
Hvordan kan et leveringstidspunkt være optaget?
Oplever du at et ønsket leveringstidspunkt er optaget, har vi desværre ikke mere kapacitet på den givne rute, og det vil derfor ikke være tilgængeligt. Du kan se og reservere et ledigt leveringstidspunkt, ved at vælge et i vores leveringsvælger i øverste højre hjørne af hjemmesiden.
Leverer Coop.dk MAD dér, hvor jeg bor?
Coop.dk MAD leverer til hele Danmark (dog kun til alle brofaste øer). Klik på "Vælg leveringstid" øverst og se, hvornår vi næste gang leverer til dig.
Hvornår kan jeg få leveret?
Klik på "Vælg leveringstid" øverst og se, hvornår vi leverer i dit postnummer næste gang.
Hvad koster levering?
Leveringsprisen afhænger af, hvor i landet du bor, og kan svinge, alt efter hvornår og i hvilket postnummer, du ønsker levering. Du kan altid se din aktuelle leveringspris ved at klikke på linket ”Vælg leveringstid” øverst til højre på siden. Prisen starter ved kun 29 kr.
Spar penge på din levering
Bestiller du for mere end 1.200 kr. (inkl. moms, men ekskl. pant), får du altid billig levering til kun 19 kr., uanset i hvilket postnummer du bor. *Undtaget ikke-brofaste øer.