På Coop.dk MAD kan du betale med følgende betalingskort: Dankort, VISA-dankort, MasterCard, VISA.
Udover betalingskort, har du mulighed for at betale helt eller delvist med din Coop PrimeKonto eller din optjente Coop Medlems bonus. Du kan også betale med Mobilepay.
Ved modtagelsen af din bestilling reserverer vi pengene på dit betalingskort/Coop PrimeKonto. Vi trækker først pengene, når din levering færdigpakket og klar til at blive kørt afsted - og du får din faktura.
Skulle der være varer, vi ikke kan levere, reducerer vi din betaling tilsvarende.
Du kan gemme dit kort, uanset type, så du betaler på få sekunder ved dit næste køb.
Kort reservationer
Når du handler hos Coop.dk MAD, laver din bank en reservation på din konto på det beløb, du har handlet for. Hvis du redigerer din ordre, modtager du et nyt ordrenummer og der vil ske en ny reservation på dit kort. Din gamle reservation og ordrenummer annulleres automatisk.
Betaling med PrimeKonto
Med en PrimeKonto er endnu et betalingsmiddel, du kan benytte på Coop.dk MAD.
Samtidig får du 15% i bonus på Änglamark, Thise, Irmas Hverdag samt Coop 365 Økologi og Minirisk.
(Gælder dog ikke Änglamark modermælkserstatning)
Du indsætter blot et fast beløb hver måned på min. 1.000 kr. til at handle for på din PrimeKonto i Coop app'en, og bruger den til at betale med, når du handler.
I takt med at din bonus optjenes, overføres den helt automatisk til din medlemskonto.
Se generelle fordele og rabatter her
Specielt til erhverv og offentlige institutioner
Erhvervskunder og offentlige kunder har desuden mulighed for at betale via faktura eller EAN. For at blive godkendt til disse betalingsformer, skal der laves en kreditvurdering. Kontakt for vores kundeservice for yderligere informationer.
Øget sikkerhed når du handler online
Fra januar 2021 skal alle onlinebutikker i Danmark og EU have 2-faktor godkendelse. Formålet er at beskytte dine kortoplysninger mod at blive misbrugt online.
Du vil derfor opleve, at du skal bekræfte din identitet i forbindelse med betaling, enten ved hjælp af NemID app’en, eller via en sikkerhedskode, du får på sms samt et personlig kodeord.
Når du er ved at afslutte dit køb, bliver du overført til en sikkerhedsside - her skal du bekræfte din identitet.
Ved spørgsmål angående NemID henviser vi til NemID support på: 72 24 70 50
Du kan læse mere på Forbrugerrådet Tænks hjemmeside her
Sikker betaling
For at beskytte dine kortoplysninger håndteres din betaling af en godkendt og certificeret betalingsmodul-leverandør, som sørger for, at alle oplysninger behandles, krypteres og sendes via en sikker SLL-forbindelse.
3D Secure
På Coop.dk MAD bruger vi 3D Secure, som er et ekstra sikkerhedstrin, hvor du modtager en SMS med en engangskode, som du bruger til at bekræfte dine betalingsoplysninger med.
Hvis der ikke er tilknyttet mobilnummer til dit kort, vil du første gang du handler i en netbutik, der er tilsluttet løsningen blive bedt om at tilknytte dit mobilnummer samt et kodeord til kortet. Du skal anvende NemID til dette. Herefter vil du modtage en engangskode via SMS. Denne kode indtaster du. Når koden er godkendt, vil dit mobilnummer være tilknyttet dit kort og du vil være klar til at modtage SMS-koden, hvis det kræves i forbindelse med det pågældende køb. Hvis du efterfølgende ønsker at ændre eller slette mobiltelefonnummeret, som du har knyttet til dit/dine betalingskort, skal du ligeledes anvende NemID.
OBS! Efter seneste opdatering af 3D Secure er det nyt, at du bliver bedt om at tilknytte et kodeord.